AGENDA DE CONTRACTARE OCTOMBRIE 2025 – PENTRU FURNIZORI NOI
Avand in vedere :
– Prevederile Hotararii Guvernului nr.521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale in cadrul sistemului de asigurari de sanitate,cu modificarile si completarile ulterioare;
– Prevederile Ordinului MS-CNAS nr.1857/441/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare in anul 2023 a Hotararii Guvernului nr.521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medical in cadrul sistemului de asigurari de sanitate, cu modificarile si completarile ulterioare;
In temeiul art.198 din Anexa 2 la HG 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale in cadrul sistemului de asigurari de sanitate,cu modificarile si completarile ulterioare,
CAS Dambovita anunta deschiderea unei sesiuni de contractare pentru furnizorii de servicii medicale in asistenta medicala primară -furnizori noi.
Procesul de contractare se va desfasura conform urmatorului calendar:
| Nr.crt | DATA | Etape in procesul de contractare |
| 1. | 22.09.2025 | Publicarea anuntului privind agenda de contractare -octombrie 2025 pentru furnizori noi |
| 2. | 01.-05.10.2025 | Perioada de transmitere in format electronic (PDF) a cererilor si a documentelor necesare incheierii contractelor la adresa de email: raportarimf@casdb.ro |
| 3. | 06-08.10.2025 | Verificarea documentelor de contractare depuse de furnizori |
| 4. | 09.10.2025 | Afisarea listei cu dosarele respinse la contractare, prin afisarea la sediul CAS Dambovita si pe site-ul www.casdb.ro. |
| 5. | 10.10.2025 | Termenul limita de depunere a contestatiilor in cazul cererilor de contractare respinse. |
| 6. | 13.10.2025 | Comunicarea modului de solutionare a contestatiilor. |
| 7. | 14.10.2025 | Finalizarea procesului de contractare prin semnarea contractelor |
Documentele necesare incheierii contractelor se transmit in format electronic asumate fiecare in parte prin semnatura electronica extensa/calificata a reprezentantului legal al furnizorului. Reprezentantul legal al furnizorului raspunde de realitatea si exactitatea documentelor necesare incheierii contractelor.
Lista documentelor necesare contractarii poate fi consultata accesand pagina web a CAS Dambovita, www.casdb.ro in sectiunea “INFORMATII FURNIZORI – CONTRACTARE – INFORMATII SI ANUNTURI CONTRACTARE 2025- AGENDA CONTRACTARE OCTOMBRIE 2025″
DIRECTOR GENERAL,
DR. MARIN DANELA VALENTINA
DIRECTOR RELATII CONTRACTUALE,
EC. TERMEGAN LILIANA
Partajează acest conținut:

Lasă un răspuns