AGENDA DE CONTRACTARE OCTOMBRIE 2025 – PENTRU FURNIZORI NOI

AGENDA DE CONTRACTARE OCTOMBRIE 2025 – PENTRU FURNIZORI NOI

Avand in vedere :

    –  Prevederile Hotararii Guvernului nr.521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale in cadrul sistemului de asigurari de sanitate,cu modificarile si completarile ulterioare;

   –   Prevederile Ordinului MS-CNAS nr.1857/441/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare in anul 2023 a Hotararii Guvernului nr.521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medical in cadrul sistemului de asigurari de sanitate, cu modificarile si completarile ulterioare;

       In temeiul art.198 din Anexa 2 la HG 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale in cadrul sistemului de asigurari de sanitate,cu modificarile si completarile ulterioare,

CAS Dambovita anunta deschiderea unei sesiuni de contractare pentru furnizorii de servicii medicale in asistenta medicala primară -furnizori noi.

        Procesul de contractare se va desfasura conform urmatorului calendar:

Nr.crt       DATAEtape in procesul de contractare  
1.22.09.2025Publicarea anuntului privind agenda de contractare -octombrie 2025 pentru furnizori noi
2.01.-05.10.2025Perioada de transmitere in format electronic (PDF) a cererilor si a documentelor necesare incheierii contractelor la adresa de email: raportarimf@casdb.ro
3.06-08.10.2025Verificarea documentelor de contractare depuse de furnizori
4.09.10.2025Afisarea listei cu dosarele respinse la contractare, prin afisarea la sediul CAS Dambovita si pe site-ul www.casdb.ro.
5.10.10.2025Termenul limita de depunere a contestatiilor in cazul cererilor de contractare respinse.
6.13.10.2025Comunicarea modului de solutionare a contestatiilor.  
7.14.10.2025Finalizarea procesului de contractare prin semnarea contractelor   

         Documentele necesare incheierii contractelor se transmit in format electronic asumate fiecare in parte prin semnatura electronica extensa/calificata a reprezentantului legal al furnizorului. Reprezentantul legal al furnizorului raspunde de realitatea si exactitatea documentelor necesare incheierii contractelor.

         Lista documentelor necesare contractarii poate fi consultata accesand pagina web a CAS Dambovita, www.casdb.ro in sectiunea “INFORMATII FURNIZORI – CONTRACTARE – INFORMATII SI ANUNTURI CONTRACTARE 2025- AGENDA  CONTRACTARE OCTOMBRIE 2025″

                                                           DIRECTOR GENERAL,

       DR. MARIN DANELA VALENTINA

                                       DIRECTOR RELATII CONTRACTUALE,

                                                 EC. TERMEGAN LILIANA

Partajează acest conținut:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *